PROGRAM ‘’WSPIERAJ SENIORA’’

29.10.2020

Wniosek o wydanie zaświadczenia

09.10.2020

WAŻNA INFORMACJA - DZIAŁALNOŚĆ MGOPS

07.10.2020
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/5/20 15.07.2020
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/4/20 06.07.2020

ZBIÓRKA NA POTRZEBY POWODZIAN

03.07.2020

RODZINA WSPIERAJĄCA - NABÓR

26.06.2020

INFORMACJA - PORADY PSYCHOLOGA

17.06.2020

WAŻNA INFORMACJA - DZIAŁALNOŚĆ MGOPS

25.05.2020

Plan awaryjny dla osób doświadczających przemocy domowej w epidemii koronawirusa II

04.05.2020

Plan awaryjny dla osób doświadczających przemocy domowej w epidemii koronawirusa

04.05.2020

Praca przy zbiorach

04.05.2020

Informacja Przewodniczącego Zespołu Interdyscyplinarnego

10.04.2020

WAŻNA INFORMACJA - DZIAŁALNOŚĆ MGOPS

07.04.2020

● PORADY PSYCHOLOGA

25.03.2020

● NA CO MOGĄ LICZYĆ OSOBY OBJĘTE KWARANTANNĄ

20.03.2020

● KOGO DOTYCZY OBOWIĄZKOWA KWARANTANNA

20.03.2020

● INFORMACJA KORONAWIRUS: POMOC W ZAKUPACH

19.03.2020

● PORADY PSYCHOLOGICZNE KORONAWIRUS

16.03.2020

● INFORMACJA - KORONAWIRUS

03.03.2020

● Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych MGOPS/271/19/19

19.12.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/18/19 19.12.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/17/19 18.12.2019

● Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na świadczenie usług w zakresie zapewnienia schronienia osobom bezdomnym MGOPS/271/16/19

18.12.2019

● Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na świadczenie usług w zakresie zapewnienia schronienia osobom bezdomnym MGOPS/271/15/19

18.12.2019

● Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na świadczenie usług w zakresie zapewnienia schronienia osobom bezdomnym MGOPS/271/14/19

18.12.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/16/19 11.12.2019

Informacja dt. koordynacji świadczeń rodzinnych

12.11.2019

OGŁOSZENIE - TELEFON ZAUFANIA

08.10.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE WYKONANIA USŁUGI DOŻYWIANIA UCZNIÓW ZESPOLE SZKÓŁ im. Jana Pawła II w Brzostku Nr MGOPS/271/11/19

08.07.2019

Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych MGOPS/271/10/19

28.06.2019

Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych

21.02.2019

Zapytanie ofertowe wykonania usługi dożywiania uczniów w zespole szkół im. Jana Pawła II w Brzostku

24.01.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/7/19 10.01.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/6/19 10.01.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/5/19 10.01.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/4/19 10.01.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/3/19 10.01.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/2/19 10.01.2019
● Zapytanie ofertowe nr MGOPS/271/1/19 07.01.2019
● Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych 21.12.2018

Informacja w sprawie realizatora usługi dotyczącej sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń MGOPS w Brzostku w 2019r.

18.12.2018

Informacja w sprawie wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi

18.12.2018

● Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na świadczenie usług w zakresie zapewnienia schronienia osobom bezdomnym

17.12.2018
● Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych 03.12.2018

● Zapytanie ofertowe: „Wykonywanie usług transportowych samochodem osobowym posiadającym 5 miejsc”

03.12.2018
● Zostań rodziną wspierającą 03.12.2018
Informacja w sprawie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych 03.12.2018

● Zapytanie ofertowe: „Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w   czystości pomieszczeń wewnętrznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku”

29.11.2018
● Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych 22.11.2018
● Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych 11.07.2018
● Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych 04.06.2018
● Nabór kandydatów na opiekuna prawnego osoby ubezwłasnowolnionej 09.02.2018
● Wypłata świadczeń rodzinnych w styczniu 2017r. 16.01.2017
● Terminy wypłat świadczeń rodzinnych i opiekuńczych 18.11.2016
● Fundusz alimentacyjny 2016-2017 20.07.2016
● Od 1 listopada 2016r. zmiana wysokości świadczeń rodzinnych 24.06.2016

● Zmiana wysokości kryterium dochodowego i świadczeń rodzinnych na okres zasiłkowy 2015/2016

21.10.2015
● Dofinansowanie kolonii dla dzieci rolników 17.07.2015
● Pomoc dla pogorzelców z Kleci 02.02.2015
● Karta Dużej Rodziny 23.07.2014

Wszystkie świadczenia pielęgnacyjne wygasają z mocy prawa z dniem 30.06.2013r.

13.02.2013
● Ogłoszenie o naborze na stanowisko głównego księgowego 22.10.2012
Podniesienie wysokości kwot zasiłku rodzinnego 29.08.2012
Zwiększone kryterium dochodowe przy ubieganiu się o zasiłek rodzinny 29.08.2012

• Fundusz alimentacyjny - nowy okres świadczeniowy 2012/2013

30.07.2012

• Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku poszukuje pracownika na czas nieokreślony (ogłoszenie jest już nieaktualne)

16.04.2012

Komunikat w sprawie rządowego programu wspierania niektórych osób pobierających świadczenie pielęgnacyjne w okresie od stycznia do marca 2012r.

11.01.2012

Planowane terminy wypłat świadczeń rodzinnych na rok 2012

04.01.2012

Od 1 stycznia 2012r. nowe zaświadczenie do "becikowego"

14.07.2011

Gminny Zespół Interdyscyplinarny w Brzostku

30.06.2011

Zmiana dotycząca przyznawania świadczenia z funduszu alimentacyjnego

09.12.2010

Nabór uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy

30.11.2010

Podziękowanie Wojewody Podkarpackiego

25.11.2010

Wysokość przeciętnego dochodu z gospodarstw rolnych z 1 ha przeliczeniowego w 2009 r.

24.09.2010

Termin wypłaty świadczeń rodzinnych - 21 września 2010r.

14.09.2010

Zaświadczenia ze szkoły ponadgimnazjalnej do świadczeń rodzinnych

02.09.2010

Mieszkańcy dotknięci skutkami powodzi mogą otrzymać pomoc

07.06.2010

Osoby niepełnosprawne poszkodowane w wyniku skutków powodzi mogą uzyskać pomoc ze środków PFRON

07.06.2010

Zbiórka darów dla powodzian

25.05.2010

Zmiana w świadczeniach rodzinnych z tytułu urodzenia dziecka

08.04.2010

Świadczenia rodzinne w grudniu będą wypłacane od 17.12.2009r.

17.12.2009

Opóźnienie wypłat świadczeń rodzinnych w grudniu 2009r.

10.12.2009

Informacja dla rolników dotkniętych powodzią

27.10.2009

Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie formy opieki medycznej nad kobietą w ciąży, uprawniającej do dodatku z tytułu urodzenia dziecka

21.10.2009

Ustalono dochód z gospodarstwa rolnego za 1 ha w 2008 r.

23.09.2009

Kryterium dochodowe i wysokość świadczeń rodzinnych – 2009/2010

18.08.2009

Okres zasiłkowy 2009/2010

28.07.2009

Komunikat w sprawie zmian zasad przyznawania jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka oraz dodatku do zasiłku rodzinnego z tytułu urodzenia dziecka

26.05.2009

Od 1 stycznia 2009 roku zmieniła się ustawa o świadczeniach rodzinnych

16.04.2009

● SPOTKANIA INTERPERSONALNE ORAZ SZKOLENIE ZAWODOWE „BRUKARZ”

01.06.2015

● SZKOLENIE ZAWODOWE "FRYZJER"

04.05.2015

● ROZPOCZĘCIE I ETAPU SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W ROKU 2015

21.04.2015

WNIOSEK O ZWIĘKSZENIE LICZBY UCZESTNIKÓW PROJEKTU W ROKU 2015

03.02.2015

INFORMACJA EFS-POKL

27.01.2015

● PODSUMOWANIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH Z 2014 ROKU ORAZ NABÓR DO UDZIAŁU W PROJEKCIE NA ROKU 2015

11.12.2014

● DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH

14.11.2014

REALIZACJA KURSU ZAWODOWEGO „OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ I KOPARKO-ŁADOWARKI”

10.10.2014

Trwa Odbywanie Stażów Zawodowych

15.09.2014

Staże zawodowe

04.08.2014

● ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA ZAWODOWEGO „PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY”

14.07.2014

● Ukończenie i realizacja szkoleń

18.06.2014

Rozpoczęcie I etapu szkoleń zawodowych

19.05.2014

● Realizacja szkoleń

06.05.2014

Zakończenie rekrutacji do projektu systemowego „Czas na aktywność w Gminie Brzostek”

28.03.2014

● Podsumowanie 2013 roku

11.03.2014

Nabór do udziału w projekcie do 15.03.2014 r.

26.02.2014

● Nabór uczestników do udziału w projekcie systemowym „Czas na aktywność w Gminie Brzostek” w roku 2014

08.01.2014

Zakończenie kursu "Obsługa kasy fiskalnej z gospodarką magazynową"

18.10.2013

II ETAP SZKOLEŃ ZAWODOWYCH

18.09.2013

Realizacja szkoleń

26.07.2013

Podpisana umowa o dofinansowanie z WUP w Rzeszowie

11.06.2013

● Przygotowania do realizacji szkoleń

21.05.2013

● Informacja o zakończeniu procesu rekrutacji uczestników projektu

25.04.2013

● OSTATNIE DNI REKRUTACJI UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU

18.03.2013

● Rekrutacja uczestników do udziału w projekcie "Czas na aktywność w gminie Brzostek"

13.02.2013
Wniosek o dofinansowanie w roku 2013 02.01.2013

● Zakończenie kursu operatora koparki jednonaczyniowej i koparko-ładowarki

13.12.2012

Zakończenie kursu Bukieciarstwo z elementami dekoracji wnętrz

15.11.2012
II etap szkoleń zawodowych 25.10.2012
Koniec I etapu szkoleń zawodowych 04.10.2012

• Rekrutacja uczestników do udziału w drugiej części projektu "Czas na aktywność w gminie Brzostek"

29.06.2012

Trwa rekrutacja uczestników do udziału w projekcie "Czas na aktywność w gminie Brzostek"

16.02.2012

• Zdjęcia z kursu "Opiekunka dziecięca"

13.06.2011

• Zdjęcia z kursu ''Bukieciarstwo''

09.06.2011

• Zdjęcia z kursu ''Gospodarka magazynowa z obsługą kas fiskalnych''

01.12.2010

• Zdjęcia z kursu ''Obsługa wózków widłowych''

01.12.2010

• Zdjęcia z kursu ''Opiekunka DPS''

01.12.2010

• Zdjęcia z kursu ''Spawanie metodą MIG, MAG,TIG''

01.12.2010

• Zdjęcia z kursu "kucharz małej gastronomii"

16.11.2010

• 24 uczestników zakończyło pierwszy etap projektu

30.07.2010

• Kierownik MGOPS podpisał aneks do umowy o kontynuacji projektu systemowego „Czas na aktywność w Gminie Brzostek”

13.04.2010

• Trwa rekrutacja uczestników do udziału w projekcie „Czas na aktywność w Gminie Brzostek”

03.02.2010

• II etap rekrutacji uczestników projektu

29.07.2009

• Czas na aktywność w Gminie Brzostek” – 17 uczestników projektu ukończyło już kursy zawodowe.

03.06.2009

• Kierownik MGOPS podpisał aneks do umowy o kontynuacji projektu systemowego "Czas na aktywność w Gminie Brzostek"

16.04.2009