ZAPYTANIE  OFERTOWE

WYKONANIA  USŁUGI  DOŻYWIANIA  UCZNIÓW ZESPOLE SZKÓŁ

im. Jana Pawła II w Brzostku

Nr MGOPS/271/11/19

z dnia 8 lipca 2019r.

zamówienie o równowartości poniżej 30.000 EURO określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych

 

 

Działając w imieniu Gminy Brzostek NIP 872-22-23-191, Miejsko-Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek,  zwany dalej „Zamawiającym” zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi cateringowej w roku 2019  na dożywianie uczniów  w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku, Klecie 125, 39-230 Brzostek.

 

I.  Dane kontaktowe: 

 

Miejsko-Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Brzostku

ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek

tel. 146808921

 

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

    „ Dożywianie uczniów w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku”  

 

III.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie w dniu wydania, dostarczenie i wydanie posiłków dla  uczniów z terenu gminy Brzostek w ZESPOLE SZKÓŁ im. Jana Pawła II w Brzostku w okresie od 02.09.2019r. do 23.12.2019r.

              

2. Usługa polega na przygotowywaniu i dostarczeniu jednego gorącego  dania (drugie danie), na dziecko, w dniach realizowania nauki w szkole. Kaloryczność jednego posiłku musi być zgodna                                      z wymogami przepisów prawa.

 

3. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:

d)      jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie kolejnych  następujących po sobie 5 dni tygodnia,

e)       potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących. zagęszczających, barwionych lub sztucznie aromatyzowanych,

f)       w posiłkach powinny przeważać składniki gotowane, pieczone lub duszone,

g)      do przygotowania posiłków powinny być stosowane tłuszcze roślinne, z ograniczonym stosowaniem tłuszczy zwierzęcych, stosowane powinny być duże ilości świeżych warzyw.

 

4. Dożywianie obejmie około 35 uczniów  uczęszczających do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku.  Liczba ta w  trakcie okresu dożywiania będzie zależna od ilości osób spełniających określone przepisami kryteria przyznania pomocy w formie dożywiania i może ulec zmianie.

W/w ilość posiłków została określona szacunkowo. Ilość posiłków może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu.

 

5. Gorący posiłek musi odpowiadać  normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia  tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej ( zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności  i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1541 ze zm.)

6. Posiłki powinny być dostarczane do szkoły i wydane w dniach nauki szkolnej w godzinach ustalonych z dyrektorem tej placówki. 

7. Posiłek Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem z użyciem pojazdu przystosowanego do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowa Inspekcję Sanitarną, na własny koszt.

8. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku.

9. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorem Zespołu Szkół  im. Jana Pawła II w Brzostku i Kierownikiem Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku.

10. Wykonawca ma w cenie oferty ująć wszelkie nośniki kosztów usługi.

11. Wykonawca zobowiązany jest transportować i wydawać posiłki w sposób zgodny  z  przepisami sanitarnymi właściwymi ze względu na rodzaj prowadzonej działalności.

12. Wykonawca  winien  posiadać  uprawnienia  do  świadczenia  usług  cateringowych  lub

gastronomicznych,  w  rozumieniu  i  na  zasadach  wskazanych  w  ustawie  z  dnia  25  sierpnia  2006r.  o bezpieczeństwie  żywności  i  żywienia,  posiadać  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  potencjał techniczny, a także dysponować personelem posiadającym stosowne kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie i zdolnym do wykonywania  zamówienia  oraz znajdować  się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej  prawidłowe  wykonanie  zamówienia.

13. Wykonawca  jest  odpowiedzialny  wobec  Zamawiającego  za  przestrzeganie  przez  osoby wykonujące w jego imieniu zamówienia w pełnym zakresie obowiązujących przepisów BHP, ochrony p.poż.  oraz higieniczno-sanitarnych.   Odpowiada  on  za  ich  działania  własne  oraz  ponosi odpowiedzialność prawną i materialną wobec osób trzecich za naruszenie ww. przepisów oraz w zakresie  wykonywanej  usługi  (tj.,  jakości  produktów i  przygotowania  posiłków,  ich  zgodności  z obowiązującymi normami oraz wymagań higieniczno-sanitarnych i porządkowych).

 

IV. Wiedza i doświadczenie :

Wykonawca winien przedstawić dokument potwierdzający prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz posiadać potencjał wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania usługi przez Wykonawcę.

 

V . Oferta  powinna zawierać :

1)  Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr. 1 do niniejszego ogłoszenia.

 

Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszelkie wymagane przepisami podatki i opłaty.  Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia.

Oferta musi mieć formę pisemną – według załącznika do niniejszego ogłoszenia i powinna być sporządzona w języku polskim.

2) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do ogłoszenia.

 

VI. Wymogi  kwalifikacyjne  konieczne do  realizacji  usługi:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału do oferty należy dołączyć: 

1)    decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla Wykonawcy  do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zapytania,

2)    dokumenty  ( np. referencje, umowy zlecenia itp.) potwierdzające realizację usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia.

 

Wymagane dokument są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. Do niniejszego ogłoszenia Wykonawca załącza oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do  niniejszego zapytania.

 

  

VII. Ocena ofert:

Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie następujących kryteriów oceny:
 - cena (100%),

 

Ocenie podlegać będzie średnia cena brutto jednego gorącego posiłku.

Cena podana  przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji w okresie jej trwania.

 

VIII. Termin i sposób złożenia oferty:

Pisemną ofertę cenową  (zgodnie z załączonym wzorem)  prosimy złożyć w jeden z podanych poniżej sposobów w terminie do   16.07.2019 r.   do godz. 15:00

1)      oferta pisemna na adres Zamawiającego,

2)      osobiście w siedzibie Zamawiającego  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku.

 

Wykonawca podaje w ofercie cenę netto i brutto za 1 posiłek. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

IX. Udzielenie zamówienia

Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, spełniająca wymagania formalne i merytoryczne, w której Wykonawca zaoferuje  najniższą cenę.

Oferty niekompletne i częściowe będą odrzucone.

 

X. Termin podpisania umowy

1.      Niezwłocznie po wyborze oferty  sporządzona  zostanie umowa na realizację zamówienia.

2.     Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą następowały miesięcznie, w złotych polskich.

 

XI. Osoby do kontaktu:

a)      Kierownik MGOPS  w Brzostku - tel.14 6808921

 

Do niniejszego pisma załączono: Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 2.

 

 

 

Kierownik Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku

Katarzyna Jędrzejowska

 

 

 

Do pobrania:

załącznik nr 1: formularz ofertowy

załącznik nr 2: oświadczenia

 

INFORMACJA

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku informuje, że realizatorem zadania "Dożywianie uczniów w Zespole Szkół w Brzostku" została fundacja "Carpe Diem" z Sowiny. Był to jedyny podmiot, który odpowiedział na zapytanie i spełnił przedstawione wymogi.

Kierownik MGOPS w Brzostku

Katarzyna Jędrzejowska

 

 

 

 

ç Wstecz