Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych

 

 

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku poszukuje osoby do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.


I Nazwa i adres Zleceniodawcy:

 

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7,                          39-230 Brzostek

II Wymagania niezbędne:


1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty oraz posiadanie co najmniej półrocznego stażu pracy w jednej z następujących jednostek:
a) szpitalu psychiatrycznym,
b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
d) ośrodku terapeutyczno- edukacyjno-wychowawczym,
e) zakładzie rehabilitacji,
f) innej jednostce niż wymienione w ppkt a-e, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osobę, która zdobywa lub podnosi wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2 posiadanie dokumentów potwierdzających zdobywanie lub podnoszenie w/w kwalifikacji zawodowych oraz posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy w ww. jednostkach.

 

 

III Wymagania dodatkowe:


a) umiejętność skutecznego komunikowania się,
b) umiejętność organizowania pracy w miejscu zamieszkania klienta,
c) spostrzegawczość, podzielność uwagi,
d) zrównoważenie emocjonalne.
e) odporność na trudne sytuacje i stres.
 

IV Charakter umowy: umowa-zlecenie, do 10 godzin w tygodniu.

 


V  Wymagane dokumenty:


a) oferta cenowa za wykonanie jednej godziny specjalistycznych usług opiekuńczych  (Załącznik nr 1),
b) Curriculum Vitae (CV),
c) List motywacyjny,
d) kopie dokumentów poświadczające posiadane wykształcenie,
e) kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
f) ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
g)oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
h) oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych ‘’ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r.’’.


 Wzór formularza ofertowego zawarto w załączniku do niniejszego ogłoszenia.

 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Kierownik MGOPS w Brzostku będzie się kierował  następującymi kryteriami i ich wagami:


- cena brutto za 1 godzinę świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych – 100%

Podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

 

Klauzula informacyjna:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. ( Dz. Urz. UE Nr 119 ) informuję, że:

 

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.
  2. Z administratorem można się skontaktować przez adres e-mail kierownik.gops@onet.eu lub pisemnie na adres siedziby administratora: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.
  3. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych za pośrednictwem e-mail: iod.mgopsbrzostek@wp.pl.
  4. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO – zgody na przetwarzanie danych oraz. art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  5. Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest dobrowolne, a ich nieprzekazanie uniemożliwi przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
  6. Pana/i dane osobowe nie będą udostępnione podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  7. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przeprowadzanym naborem.
  8. Ma Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, poprawiania, usunięcia w przypadkach przewidzianych prawem, ograniczania przetwarzania w przypadkach określonych prawem, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych prawem.
  9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku Pana/i danych osobowych, przysługuje Panu/i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Pana/i dane  nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegać profilowaniu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie MGOPS w Brzostku lub przesłać pocztą na adres : Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku,                    ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych” w terminie do dnia 28.12.2018 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do MGOPS w Brzostku).
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań oraz te, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku.

 

Kierownik MGOPS Brzostek

Katarzyna Jędrzejowska

 

 

  

Do pobrania:

załącznik nr 1: formularz ofertowy

 

 

 

 

 

 

ç Wstecz