ZAPYTANIE OFERTOWE MGOPS/271/5/20

 

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych                    zwracamy się z zapytaniem ofertowym/publicznym o cenę dostaw/ usług /robót budowlanych

1. Zamawiający:  Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.

Przedmiot  zamówienia: Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej                         w Brzostku poszukuje osoby do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( dziecko z autyzmem).

 

1.1Wymagania niezbędne do realizacji usługi:


 Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty oraz posiadanie co najmniej półrocznego stażu pracy w jednej z następujących jednostek:
a) szpitalu psychiatrycznym,
b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
d) ośrodku terapeutyczno- edukacyjno-wychowawczym,
e) zakładzie rehabilitacji,
f) innej jednostce niż wymienione w ppkt a-e, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osobę, która zdobywa lub podnosi wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2 posiadanie dokumentów potwierdzających zdobywanie lub podnoszenie w/w kwalifikacji zawodowych oraz posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy w ww. jednostkach,

g) posiadanie przeszkolenia i doświadczenia w zakresie:

- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,

- kształtowanie nawyków celowej aktywności,

- prowadzenie treningu zachowań społecznych

 

  

1.2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność skutecznego komunikowania się,
b) umiejętność organizowania pracy w miejscu zamieszkania klienta,
c) spostrzegawczość, podzielność uwagi,
d) zrównoważenie emocjonalne.
e) odporność na trudne sytuacje i stres
.

 

1.3.  Wymagane dokumenty:


a) oferta cenowa za wykonanie jednej godziny specjalistycznych usług opiekuńczych  (Załącznik nr 1),
b) Curriculum Vitae (CV),
c) kopie dokumentów poświadczające posiadane wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
e) ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
f) oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych ‘’ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r.’’,

h) oświadczenie o spełnianiu  wszystkich wymogów dotyczących  kwalifikacji i doświadczenia, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

2. Termin realizacji zamówienia: sierpień – grudzień 2020r.

3. Cena jest/nie jest* jedynym kryterium oceny ofert

4. Inne istotne warunki zamówienia: usługa realizowana na podstawie umowy zlecenia                     w wymiarze 24 godziny w miesiącu.

5. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu „OFERTA”

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,

 nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek (pok. nr. 22 ), w terminie do 27.07.2020r. do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić napis „Oferta na realizację specjalistycznych usług opiekuńczych. - nie otwierać przed 27.07.2020r., do godz. 14.10 ”.

7. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie oferty nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj. Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek                              (pok. nr. 22 ), w terminie do 27.07.2020r. o godz. 14.10.

8. Otwarcie ofert jest jawne .

9. Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawach merytorycznych jest Katarzyna Jędrzejowska.

 

Katarzyna Jędrzejowska

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Brzostku

....................................................................

(data i podpis osoby upoważnionej)

 

*niewłaściwe skreślić

 

 

 

 

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

1.Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

2.Załącznik nr 1 – oświadczenie

 

 

 

 

Klauzula informacyjna:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. ( Dz. Urz. UE Nr 119 ) informuję, że:

 

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.
  2. Z administratorem można się skontaktować przez adres e-mail kierownik.gops@onet.eu lub pisemnie na adres siedziby administratora: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.
  3. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych za pośrednictwem e-mail: iod.mgopsbrzostek@wp.pl.
  4. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO – zgody na przetwarzanie danych oraz. art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  5. Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest dobrowolne, a ich nieprzekazanie uniemożliwi przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
  6. Pana/i dane osobowe nie będą udostępnione podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  7. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przeprowadzanym naborem.
  8. Ma Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, poprawiania, usunięcia w przypadkach przewidzianych prawem, ograniczania przetwarzania w przypadkach określonych prawem, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych prawem.
  9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku Pana/i danych osobowych, przysługuje Panu/i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Pana/i dane  nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegać profilowaniu.

 

 

 

 

 

ç Wstecz