Brzostek, 22 październik 2012 r.

 

 

 

Ogłoszenie
Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku

 

o naborze na wolne stanowisko

 

 

I.            Nazwa i adres jednostki:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M. N. Mysłowskiego 7,
39-230 Brzostek.

 

II.          Stanowisko urzędnicze:

Główny Księgowy

 

III.        Niezbędne wymagania od kandydatów:

1)    obywatelstwo polskie ,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

4)    posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

5)    posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

6)    posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

7)    spełnia jeden z poniższych warunków wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240):

a.    ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b.    ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c.    jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d.    posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,

8)    nieposzlakowana opinia.

 

IV.         Dodatkowe wymagania od kandydatów:

biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Word, Excel, Internet) jak również programów księgowych oraz płacowo – kadrowych,

biegła znajomość programów komputerowych: program Płatnik

 

V.           Zadania wykonywane na stanowisku:

1)    prowadzenie obsługi księgowej jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,

2)    koordynacja i kontrola wszelkich operacji gospodarczych i finansowych, które polegają na wykonaniu kontroli wewnętrznej,

3)    bezpośrednie kierowanie rachunkowością MGOPS, zabezpieczenie dyscypliny budżetowej zgodnie z obowiązującymi  w tym zakresie przepisami,

4)    organizacja prawidłowego systemu obiegu dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą instrukcją w tym zakresie,

5)    opracowanie projektów rocznych planów finansowych dotyczących zadań zleconych i własnych oraz wniosków o zmiany w budżecie,

6)    bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych, księgowanie ich w dzienniku głównym, w kartach wydatków wg. odpowiedniej klasyfikacji budżetowej oraz zgodnie z wyciągami bankowymi,

7)    prowadzenie analitycznych kart kontowych wydatków wg. odpowiedniej klasyfikacji budżetowej oraz zgodnie z wyciągami bankowymi,

8)    sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu, środków trwałych, funduszu płac zgodnie z obowiązującymi terminami,

9)    kontrola raportów kasowych, terminowości rozliczeń, należności i zobowiązań,

10) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownika MGOPS w Brzostku należą do kompetencji głównego księgowego.

 

 

 

VI.         Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

wymiar czasu pracy: 1 etat,

miejsce pracy: MGOPS w Brzostku, ul. M. N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek, pomieszczenia biurowe mieszczą się na I piętrze budynku, ogrzewane, wyposażone w sprzęt komputerowy,

rodzaj pracy: praca biurowa, przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,

 

VII.       Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu wrzesień 2012 r. wyniósł powyżej 6%.

 

VIII.    Wymagane dokumenty:

1)    oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

2)    kwestionariusz osobowy,

3)    CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

4)    oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

5)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)    kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

7)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

 

IX.         Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy w MGOPS w Brzostku” do dnia 9 listopada 2012 roku.

 

 

 

Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Kierownika MGOPS w Brzostku. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

         Wymagane dokumenty aplikacyjne – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)”.

 

 

 

Kierownik Miejsko-Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Brzostku

 

Adam Ryndak

 

 

 

 

 

ç Wstecz