Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych

MGOPS/271/10/19

 

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku poszukuje osoby do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( dziecko z autyzmem).


I Nazwa i adres Zleceniodawcy:

 

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7,                          39-230 Brzostek

II Wymagania niezbędne:


1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty oraz posiadanie co najmniej półrocznego stażu pracy w jednej z następujących jednostek:
a) szpitalu psychiatrycznym,
b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
d) ośrodku terapeutyczno- edukacyjno-wychowawczym,
e) zakładzie rehabilitacji,
f) innej jednostce niż wymienione w ppkt a-e, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osobę, która zdobywa lub podnosi wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2 posiadanie dokumentów potwierdzających zdobywanie lub podnoszenie w/w kwalifikacji zawodowych oraz posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy w ww. jednostkach.

 

 

III Wymagania dodatkowe:


a) umiejętność skutecznego komunikowania się,
b) umiejętność organizowania pracy w miejscu zamieszkania klienta,
c) spostrzegawczość, podzielność uwagi,
d) zrównoważenie emocjonalne.
e) odporność na trudne sytuacje i stres.
 

IV Charakter umowy: umowa - zlecenie, do 10 godzin w tygodniu.

 


V  Wymagane dokumenty:


a) oferta cenowa za wykonanie jednej godziny specjalistycznych usług opiekuńczych  (Załącznik nr 1),
b) Curriculum Vitae (CV),
c) kopie dokumentów poświadczające posiadane wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
e) ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
f)oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych ‘Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r.’’.


 Wzór formularza ofertowego zawarto w załączniku do niniejszego ogłoszenia.

 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Kierownik MGOPS w Brzostku będzie się kierował  następującymi kryteriami i ich wagami:


- cena brutto za 1 godzinę świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych – 100%

Podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

 

Klauzula informacyjna:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. ( Dz. Urz. UE Nr 119 ) informuję, że:

 

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.
  2. Z administratorem można się skontaktować przez adres e-mail kierownik.gops@onet.eu lub pisemnie na adres siedziby administratora: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.
  3. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych za pośrednictwem e-mail: iod.mgopsbrzostek@wp.pl.
  4. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO – zgody na przetwarzanie danych oraz. art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  5. Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest dobrowolne, a ich nieprzekazanie uniemożliwi przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
  6. Pana/i dane osobowe nie będą udostępnione podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  7. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przeprowadzanym naborem.
  8. Ma Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, poprawiania, usunięcia w przypadkach przewidzianych prawem, ograniczania przetwarzania w przypadkach określonych prawem, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych prawem.
  9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku Pana/i danych osobowych, przysługuje Panu/i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Pana/i dane  nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegać profilowaniu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie MGOPS w Brzostku lub przesłać pocztą na adres : Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku,                    ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór wykonawcy specjalistycznych usług opiekuńczych” w terminie do dnia 04.07.2019 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do MGOPS w Brzostku).
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań oraz te, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku.

 

Kierownik MGOPS Brzostek

Katarzyna Jędrzejowska

 

Do pobrania:

załącznik nr 1: formularz ofertowy

 

INFORMACJA

W związku z ogłoszeniem przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku naboru na wykonawcę specjalistycznych usług opiekuńczych informujemy, że jako realizator usług została wybrana Pani Małgorzata Stasiowska.
Pani Małgorzata spełniła wymagania niezbędne przedstawione w ogłoszeniu i złożyła wymagane dokumenty.

Kierownik MGOPS Brzostek

Katarzyna Jędrzejowska

 

 

 

 

ç Wstecz