ZAPYTANIE OFERTOWE

NA WYKONANIE  USŁUGI  DOŻYWIANIA  UCZNIÓW ZESPOLE SZKÓŁ

im. Jana Pawła II w Brzostku, 39-230 Brzostek, Klecie 125

Nr MGOPS/271/16/19

z dnia 11.12.2019r.

zamówienie o równowartości poniżej 30.000 EURO określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych

 

Działając w imieniu Gminy Brzostek NIP 872-22-23-191, Miejsko-Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek,  zwany dalej „Zamawiającym” zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi cateringowej w roku 2020  na dożywianie uczniów  w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku, Klecie 125, 39-230 Brzostek.

 

I.  Dane kontaktowe: 

 

Miejsko-Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Brzostku

ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek

tel. 146808921

 

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

    „ Dożywianie uczniów w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku”  

 

III.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie w dniu wydania, dostarczenie i wydanie posiłków dla  uczniów z terenu gminy Brzostek w ZESPOLE SZKÓŁ im. Jana Pawła II w Brzostku, 39-230 Brzostek, Klecie 125 w okresie od 27.01.2020 r. do 22.12.2020r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, tj. od 29.06.2020r. do 31.08.2020r. oraz dni wolnych od nauki szkolnej.

              

2. Usługa polega na przygotowywaniu i dostarczeniu jednego gorącego  dania (drugie danie),  dla każdego zakwalifikowanego przez Ośrodek do dożywiania  ucznia ZS w Brzostku w dniach realizowania nauki w szkole. Kaloryczność jednego posiłku musi być zgodna z wymogami przepisów prawa.

 

3. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:

d)      jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie kolejnych  następujących po sobie 5 dni tygodnia,

e)     potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących. zagęszczających, barwionych lub sztucznie aromatyzowanych,

f)       w posiłkach powinny przeważać składniki gotowane, pieczone lub duszone,

g)     do przygotowania posiłków powinny być stosowane tłuszcze roślinne,                                                  z ograniczonym stosowaniem tłuszczy zwierzęcych, stosowane powinny być duże ilości świeżych warzyw.

 

4. Dożywianie obejmie około 42 uczniów  uczęszczających do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku.  Liczba ta w  trakcie roku będzie zależna od ilości osób spełniających określone przepisami kryteria przyznania pomocy w formie dożywiania i może ulec zmianie ( zarówno zmniejszenie jak i zwiększenie)

 

5. Gorący posiłek musi odpowiadać  normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia  tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej ( zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności  i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1541 ze zm.)

6. Posiłki powinny być dostarczane do szkoły i wydane w dniach nauki szkolnej w godzinach ustalonych z dyrektorem tej placówki. 

7. Posiłek Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem z użyciem pojazdu przystosowanego do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowa Inspekcję Sanitarną, na własny koszt.

8. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku.

9. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorem Zespołu Szkół  im. Jana Pawła II w Brzostku i Kierownikiem Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku.

10. Wykonawca ma w cenie oferty ująć wszelkie nośniki kosztów usługi.

11. Wykonawca zobowiązany jest transportować i wydawać posiłki w sposób zgodny  z  przepisami sanitarnymi właściwymi ze względu na rodzaj prowadzonej działalności.

12. Wykonawca  winien  posiadać  uprawnienia  do  świadczenia  usług  cateringowych  lub

gastronomicznych,  w  rozumieniu  i  na  zasadach  wskazanych  w  ustawie  z  dnia  25  sierpnia  2006r.  o bezpieczeństwie  żywności  i  żywienia,  posiadać  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  potencjał techniczny, a także dysponować personelem posiadającym stosowne kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie i zdolnym do wykonywania  zamówienia  oraz znajdować  się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej  prawidłowe  wykonanie  zamówienia.

13. Wykonawca  jest  odpowiedzialny  wobec  Zamawiającego  za  przestrzeganie  przez  osoby wykonujące w jego imieniu zamówienia w pełnym zakresie obowiązujących przepisów BHP, ochrony p.poż.  oraz higieniczno-sanitarnych.   Odpowiada  on  za  ich  działania  własne  oraz  ponosi odpowiedzialność prawną i materialną wobec osób trzecich za naruszenie ww. przepisów oraz w zakresie  wykonywanej  usługi  (tj.,  jakości  produktów i  przygotowania  posiłków,  ich  zgodności  z obowiązującymi normami oraz wymagań higieniczno-sanitarnych i porządkowych).

 

IV. Wiedza i doświadczenie :

Wykonawca winien przedstawić dokument potwierdzający prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz posiadać potencjał wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania usługi przez Wykonawcę.

 

V . Oferta  powinna zawierać :

1)  Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr. 1 do niniejszego ogłoszenia.

 

Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszelkie wymagane przepisami podatki i opłaty.  Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia.

Oferta musi mieć formę pisemną – według załącznika do niniejszego ogłoszenia i powinna być sporządzona w języku polskim.

2) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do ogłoszenia.

 

VI. Wymogi  kwalifikacyjne  konieczne do  realizacji  usługi:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału do oferty należy dołączyć: 

1)    decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla Wykonawcy  do prowadzenia działalności                               w zakresie przedmiotu zapytania,

2)    dokumenty  ( np. referencje, umowy zlecenia itp.) potwierdzające realizację usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia.

 

Wymagane dokument są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

  

VII. Ocena ofert:

Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie następujących kryteriów oceny:
 - cena (100%),

 

Ocenie podlegać będzie średnia cena brutto jednego gorącego posiłku.

Cena podana  przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji w okresie jej trwania.

 

VIII. Termin i sposób złożenia oferty:

Pisemną ofertę cenową  (zgodnie z załączonym wzorem w kopercie opatrzonej podpisem: Oferta na dożywianie w ZS w Brzostku)  prosimy złożyć w jeden z podanych poniżej sposobów w terminie do   24.12.2019r.

1)      oferta pisemna na adres Zamawiającego,

2)      osobiście w siedzibie Zamawiającego.

 

Wykonawca podaje w ofercie cenę netto i brutto za 1 posiłek. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

IX. Udzielenie zamówienia

Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, spełniająca wymagania formalne i merytoryczne, w której Wykonawca zaoferuje  najniższą cenę.

Oferty niekompletne będą odrzucone.

 

X. Termin podpisania umowy

1.      Niezwłocznie po wyborze oferty  sporządzona  zostanie umowa na realizację zamówienia.

2.     Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą następowały miesięcznie, w złotych polskich.

 

XI. Osoby do kontaktu:

a)      Kierownik MGOPS  w Brzostku - tel.14 6808921

 

 

 

 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku

Katarzyna Jędrzejowska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO1))

Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z poniższą informacją.

1.      Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek Można się
z nami kontaktować w następujący sposób:

1)       listownie: ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek

2)      za pośrednictwem poczty elektronicznej: kierownik.gops@onet.eu

3)      telefonicznie: (14) 680 89 21

2.      Inspektor ochrony danych

Mogą Państwo kontaktować się również z wyznaczonym przez MGOPS inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.mgopsbrzostek@wp.pl tel. (14) 680 89 21

3.      Cele i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe są przetwarzane przez MGOPS na podstawie art. 6, ust. 1, lit. c RODO
oraz art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu  wyłonienia wykonawcy realizacji dożywiania uczniów w Zespole Szkół w Brzostku.

4.      Odbiorcy danych

MGOPS nie przewiduje udostępniać Państwa danych osobowych podmiotom innym,
niż uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

5.      Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania, a następnie zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwizacyjnymi (wyrażonymi w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy).

6.      Prawa osób, których dane dotyczą

Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:

1)      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

2)      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

3)      prawo do usunięcia danych osobowych po upływie okresu wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,

4)      prawo do ograniczenia przetwarzania danych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18, ust. 2 RODO,

5)      prawo do wniesienia skargi do PUODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa),

6)      niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).

4)      Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu przeprowadzenia postępowania i wyboru podmiotu, z którym zostanie podpisana umowa.

 

1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).

 

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

1.Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

2.Załącznik nr 2 – oświadczenia

 

 

 

 

 

 

 

 

ç Wstecz