ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE USŁUGI DOŻYWIANIA UCZNIÓW ZESPOLE SZKÓŁ im. Jana Pawła II w Brzostku, 39-230 Brzostek, Klecie 125 Nr MGOPS/271/16/19 z dnia 11.12.2019r. zamówienie o równowartości poniżej 30.000 EURO określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych
Działając w imieniu Gminy Brzostek NIP 872-22-23-191, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek, zwany dalej „Zamawiającym” zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi cateringowej w roku 2020 na dożywianie uczniów w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku, Klecie 125, 39-230 Brzostek.
I. Dane kontaktowe:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek tel. 146808921
II. Określenie przedmiotu zamówienia: „ Dożywianie uczniów w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku”
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie w dniu wydania, dostarczenie i wydanie posiłków dla uczniów z terenu gminy Brzostek w ZESPOLE SZKÓŁ im. Jana Pawła II w Brzostku, 39-230 Brzostek, Klecie 125 w okresie od 27.01.2020 r. do 22.12.2020r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, tj. od 29.06.2020r. do 31.08.2020r. oraz dni wolnych od nauki szkolnej.
2. Usługa polega na przygotowywaniu i dostarczeniu jednego gorącego dania (drugie danie), dla każdego zakwalifikowanego przez Ośrodek do dożywiania ucznia ZS w Brzostku w dniach realizowania nauki w szkole. Kaloryczność jednego posiłku musi być zgodna z wymogami przepisów prawa.
3. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: d) jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie kolejnych następujących po sobie 5 dni tygodnia, e) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących. zagęszczających, barwionych lub sztucznie aromatyzowanych, f) w posiłkach powinny przeważać składniki gotowane, pieczone lub duszone, g) do przygotowania posiłków powinny być stosowane tłuszcze roślinne, z ograniczonym stosowaniem tłuszczy zwierzęcych, stosowane powinny być duże ilości świeżych warzyw.
4. Dożywianie obejmie około 42 uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku. Liczba ta w trakcie roku będzie zależna od ilości osób spełniających określone przepisami kryteria przyznania pomocy w formie dożywiania i może ulec zmianie ( zarówno zmniejszenie jak i zwiększenie)
5. Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej ( zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1541 ze zm.) 6. Posiłki powinny być dostarczane do szkoły i wydane w dniach nauki szkolnej w godzinach ustalonych z dyrektorem tej placówki. 7. Posiłek Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem z użyciem pojazdu przystosowanego do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowa Inspekcję Sanitarną, na własny koszt. 8. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku. 9. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorem Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku i Kierownikiem Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku. 10. Wykonawca ma w cenie oferty ująć wszelkie nośniki kosztów usługi. 11. Wykonawca zobowiązany jest transportować i wydawać posiłki w sposób zgodny z przepisami sanitarnymi właściwymi ze względu na rodzaj prowadzonej działalności. 12. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do świadczenia usług cateringowych lub gastronomicznych, w rozumieniu i na zasadach wskazanych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować personelem posiadającym stosowne kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie i zdolnym do wykonywania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za przestrzeganie przez osoby wykonujące w jego imieniu zamówienia w pełnym zakresie obowiązujących przepisów BHP, ochrony p.poż. oraz higieniczno-sanitarnych. Odpowiada on za ich działania własne oraz ponosi odpowiedzialność prawną i materialną wobec osób trzecich za naruszenie ww. przepisów oraz w zakresie wykonywanej usługi (tj., jakości produktów i przygotowania posiłków, ich zgodności z obowiązującymi normami oraz wymagań higieniczno-sanitarnych i porządkowych).
IV. Wiedza i doświadczenie : Wykonawca winien przedstawić dokument potwierdzający prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz posiadać potencjał wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania usługi przez Wykonawcę.
V . Oferta powinna zawierać : 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr. 1 do niniejszego ogłoszenia.
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszelkie wymagane przepisami podatki i opłaty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia. Oferta musi mieć formę pisemną – według załącznika do niniejszego ogłoszenia i powinna być sporządzona w języku polskim. 2) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do ogłoszenia.
VI. Wymogi kwalifikacyjne konieczne do realizacji usługi: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału do oferty należy dołączyć: 1) decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zapytania, 2) dokumenty ( np. referencje, umowy zlecenia itp.) potwierdzające realizację usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia.
Wymagane dokument są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
VII. Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny oferty na
podstawie następujących kryteriów oceny:
Ocenie podlegać będzie średnia cena brutto jednego gorącego posiłku. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji w okresie jej trwania.
VIII. Termin i sposób złożenia oferty: Pisemną ofertę cenową (zgodnie z załączonym wzorem w kopercie opatrzonej podpisem: Oferta na dożywianie w ZS w Brzostku) prosimy złożyć w jeden z podanych poniżej sposobów w terminie do 24.12.2019r. 1) oferta pisemna na adres Zamawiającego, 2) osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Wykonawca podaje w ofercie cenę netto i brutto za 1 posiłek. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
IX. Udzielenie zamówienia Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, spełniająca wymagania formalne i merytoryczne, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę. Oferty niekompletne będą odrzucone.
X. Termin podpisania umowy 1. Niezwłocznie po wyborze oferty sporządzona zostanie umowa na realizację zamówienia. 2. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą następowały miesięcznie, w złotych polskich.
XI. Osoby do kontaktu: a) Kierownik MGOPS w Brzostku - tel.14 6808921
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku Katarzyna Jędrzejowska
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO1)) Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z poniższą informacją. 1. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejsko-Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N. Mysłowskiego 7,
39-230 Brzostek Można się 1) listownie: ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek 2) za pośrednictwem poczty elektronicznej: kierownik.gops@onet.eu 3) telefonicznie: (14) 680 89 21 2. Inspektor ochrony danych Mogą Państwo kontaktować się również z wyznaczonym przez MGOPS inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.mgopsbrzostek@wp.pl tel. (14) 680 89 21 3. Cele i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe są przetwarzane przez MGOPS na podstawie
art. 6, ust. 1, lit. c RODO 4. Odbiorcy danych
MGOPS nie przewiduje udostępniać Państwa danych osobowych
podmiotom innym, 5. Okres przechowywania danych Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania, a następnie zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwizacyjnymi (wyrażonymi w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy). 6. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z RODO przysługuje Państwu: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, 3) prawo do usunięcia danych osobowych po upływie okresu wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18, ust. 2 RODO, 5) prawo do wniesienia skargi do PUODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), 6) niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO). 4) Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu przeprowadzenia postępowania i wyboru podmiotu, z którym zostanie podpisana umowa.
1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW: 1.Załącznik nr 1 – formularz ofertowy 2.Załącznik nr 2 – oświadczenia
|