Zapytanie ofertowe

Nr MGOPS/271/18/19

 

 

„Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku”.

 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku poszukuje osoby do wykonywania usługi sprzątania pomieszczeń w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzostku.

 

I ZAMAWIAJĄCY:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku

ul. M.N. Mysłowskiego 7

39-230 Brzostek

Tel.14 6808921

e-mail: kierownik.gops@onet.eu

NIP: 872-19-78-361

 

II Wymagania niezbędne:

 

- wykształcenie zawodowe,

- co najmniej roczny, udokumentowany staż pracy na takim stanowisku,

- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na przedmiotowym stanowisku.

 

III Charakter umowy: umowa zlecenie 3 godziny dziennie, codziennie w godzinach pracy Ośrodka w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.

 

IV Wymagane dokumenty:

 

-CV,

- dokumenty potwierdzające staż pracy na takim stanowisku,

- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

Wzór formularza ofertowego zawarto w załączniku do niniejszego ogłoszenia.

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Kierownik Ośrodka  będzie się kierował  następującymi kryteriami oraz ich wagami:

 

Cena brutto za 1 godzinę świadczenia usługi sprzątania – 100%

 

Podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu niniejszego zapytania.

 

 

Klauzula informacyjna:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. ( Dz. Urz. UE Nr 119 ) informuję, że:

 

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.
  2. Z administratorem można się skontaktować przez adres e-mail kierownik.gops@onet.eu lub pisemnie na adres siedziby administratora: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku, ul. M.N.Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek.
  3. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych za pośrednictwem e-mail: iod.mgopsbrzostek@wp.pl.
  4. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO – zgody na przetwarzanie danych oraz. art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  5. Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest dobrowolne, a ich nieprzekazanie uniemożliwi przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
  6. Pana/i dane osobowe nie będą udostępnione podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  7. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przeprowadzanym naborem.
  8. Ma Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, poprawiania, usunięcia w przypadkach przewidzianych prawem, ograniczania przetwarzania w przypadkach określonych prawem, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych prawem.
  9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku Pana/i danych osobowych, przysługuje Panu/i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Pana/i dane  nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegać profilowaniu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie MGOPS w Brzostku lub przesłać pocztą na adres : Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku,                    ul. M.N. Mysłowskiego 7, 39-230 Brzostek w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór wykonawcy usługi sprzątania ” w terminie do dnia 30.12.2019 r.  (decyduje data wpływu dokumentów do MGOPS w Brzostku).
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań oraz te, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej                            w Brzostku.

 

Kierownik MGOPS

w Brzostku

Katarzyna Jędrzejowska

 

 

 

 

 

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

1.Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

 

 

INFORMACJA

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku informuje, że w odpowiedzi na zapytanie w sprawie wykonywania w 2020r. usługi sprzątania w MGOPS w Brzostku wpłynęła 1 oferta – złożyła ją Pani Maria Nowińska. Oferta spełniała wymogi formalne i merytoryczne.

 

 

                                                                                              Kierownik MGOPS w Brzostku

                                                                                              Katarzyna Jędrzejowska

 

 

 

 

 

 

ç Wstecz